Marketing za prevajalce

Marketing za prevajalce

 

Se bi prevajalci morali tržiti za določen cilj, ali pa bi to moralo postati vsakodnevno opravilo?

Vprašanje trženja se pogosto pojavlja v življenju večine prevajalcev. In vprašanje je: Se bi prevajalci morali tržiti za določen cilj, ali pa bi to moralo postati vsakodnevno opravilo?
Večina prevajalcev, zlasti novinci se sprašuje, koliko časa je treba porabiti za trženje. Ali obstaja določen odstotek prevajalskih dni, ki bi jih naj porabili za trženje, ali bi se morali prevajalci sami tržiti, tudi če nujno ne potrebujejo novih projektov?

 

Koliko prevajalskega dela je dovolj?
Seveda ni specifičnega odgovora na to vprašanje. Lahko vam povemo, da če boste porabili med 10 in 20% svojih dodeljenih delovnih ur za trženje vašega prevajalskega podjetja, česar ne boste nikoli več želeli počet, ampak to ni tako enostavno. Za začetek, zelo malo prevajalcev imajo pravo količino dela; večina prevajalcev bi želela malo več, vendar obstaja veliko prevajalcev, ki imajo preveč dela.
Torej, koliko je dovolj? Kot pri vseh samostojnih podjetjih, se nikoli ne zdi, da je ravno prava količina dela – to je bodisi praznik ali lakota: če imajo preveč dela se pritožujejo, da ni dovolj ur v dnevu in ko nimajo dovolj dela, za to krivijo gospodarstvo! Ker imamo vsi družine in položnice, bi večina prevajalcev trdila, da je idealno, če imajo malo preveč dela, saj se tako zmanjšuje finančni stres. In morda smo vsi prav tako deloholiki!

 

Če iščete prevajalsko delo
Vendar pa je odgovor na vprašanje je zelo preprost: če nimate dovolj prevajalskega dela, potem mora biti trženje svojih prevajalskih storitev dosledno in s tem imamo v mislih vsak dan! Trženje mora postati del vašega delovnega dne, nekaj, kar še naprej trenirate tako, kot da imate rutino.
To ni nekaj, kar naredite enkrat ali dvakrat na teden, to je nekaj, kar storite vsako jutro pred jutranjo kavo, ali pa vsak večer, preden boste končali z delom za ta dan. Vaša naloga je, da opravljate svoje raziskave in pridete v stik z dvema, tremi, štirimi ali več potencialnimi strankami vsak dan.

 

Trženje proti določenemu cilju
Če ste eden izmed redkih srečnežev, ki imajo dovolj prevajalskega dela večino časa in se včasih zdi, da je potrebno zmanjšati obseg dela, potem je to lahko velik izziv za trženje k določenemu cilju. Morda iščete nove stranke v določeni državi ali v določeni specializaciji; Morda ste si vedno želeli prevesti knjigo. Ne glede na poseben cilj, vaše trženje usmerite na ta cilj.